Per direct Gezocht: Coördinator Hulpverlening

Functieprofiel Coördinator Hulpverlening

Tijdens evenementen moeten er tegenwoordig gediplomeerde EHBO’ers aanwezig zijn.
Onze vereniging heeft een groep van ca 35 actieve hulpverleners.
Deze vrijwilligers worden regelmatig ingezet tijdens verschillende soorten evenementen zoals sportwedstrijden, buurtevenementen, feesten, concerten, rommelmarkten, festivals etc.
De Coördinator Hulpverlening is verantwoordelijk voor de planning en indeling van hulpverleners op evenementen. De duur van de werkzaamheden is gemiddeld ca 4 uur per week.

De werkzaamheden van de coördinator bevat de volgende onderdelen:

  • Aanvraag beoordelen:

De aanvraag van de organisator komt meestal via de mail. Op basis van de gegevens (grootte en soort evenement) wordt beoordeeld hoeveel EHBO’ers er nodig zijn.

  • Opstellen van een offerte:

Op basis van de werktijden en het aantal benodigde EHBO’ers wordt de offerte opgesteld.

  • Inventarisatie hulpverleners:

Er wordt contact met de vrijwilligers opgenomen, om te kijken wie er beschikbaar is voor het evenement.

  • Hulpverleners indelen:

Na inventarisatie worden de hulpverleners ingedeeld. De EHBO’ers krijgen de benodigde details toegestuurd.
Hierna wordt de organisatie van het evenement op de hoogte gebracht welke EHBO’ers er komen.

  • Opstellen factuur:

Na afloop van het evenement laten de EHBO’ers weten welke materialen zij hebben verbruikt en welke extra kosten er zijn gemaakt (parkeerkosten etc).
Met deze gegevens wordt de factuur opgesteld en verstuurd naar de organisator.

  • Regulier contact met het bestuur:

De functie is niet per definitie een bestuursfunctie. Dit betekend, dat er regelmatig contact met het bestuur is om bijzonderheden en voortgang te bespreken.

Wat wij bieden:

  • Kosteloos behalen en/of geldig houden van het EHBO diploma en extra EHBO modules.
  • Samenwerking met een hele gezellige en hechte groep vrijwilligers.
  • Vergoeding van alle onkosten.
  • Naar eigen wens meedraaien op evenementen.
  • Jaarlijks een gezellig feest met de hulpverleners.

Heeft u interesse, of wenst u meer informatie?
Neem dan contact op met Denis Ijzendoorn door een mail te sturen naar hulpverlening@ehbonijmegen.nl